יום שלישי, 25 במרץ 2014

מעבדת תיקונים לגלקסי 5


מעבדת תיקונים לגלקסי 5

זקוקים לשירות יעיל ולא יקר עבור מכשיר הגלקסי 5 שלכם? במאמר שלפניכם נציג בפניכם אינפורמציה חשובה אודות תיקון המכשיר במעבדת תיקונים לגלקסי 5. המאמר יסקור אספקט חשוב מאוד שקודם למסירת המכשיר לתיקון. נדבר על הכנה טרם תיקון המכשיר: ישנן כמה פעולות מקדימות אשר חשוב לבצע בטרם מסירת המכשיר למעבדה. מעבדת תיקונים לגלקסי 5 אינה יכולה להתחייב לכל מיני נושאים הקשורים בעיקר ברמת התוכן של המכשיר. ייתכן שנושאים אלו חשובים וסנטימנטליים עבורכם ולכן אנו ממליצים לבצע מראש את הפעולות הבאות:



דאגו לרשימה ממוחשבת של אנשי הקשר

הדבר נכון במיוחד אם אינכם שומרים אותם בכרטיס ה-SIM או בחשבון Google שלכם, אלא בזיכרון הטלפון. בברירת מחדל, טלפון חכם מסוג סמסונג גלקסי 5 שומר את אנשי הקשר אצלו בזיכרון, ולא מאחסן ב SIM אלא אם מדובר בפעולה יזומה שלכם. המשמעות: המכשיר המתוקן עלול לחזור לידיכם ללא אנשי הקשר, שנמחקו במהלך התיקון. הפקת הרשימה הממוחשבת פשוטה ואינה מצריכה מסך עובד במכשיר החכם: חברו את המכשיר למחשב, והאחרון ייתן לכם גישה לספריות המכשיר החכם. הפיקו קובץ CSV מאנשי הקשר: פעולה זו נעשית באמצעות תכנת ה-SAMSUNG המסופקת עם המכשיר. במידה ואינכם בטוחים כיצד לעשות זאת בעצמכם, במעבדת התיקונים יוכלו להפיק עבורכם רשימה זו מבעוד מועד בטרם התיקון.



דאגו לרשימה של אפליקציות שהיו מותקנות במכשיר

בדרך כלל, אתם תהיו בטוחים שיש לכם 3-5 אפליקציות לכל היותר, אך בהנחה שהן נמחקו במהלך התיקון, ותצטרכו להתקין אותן שוב, תמיד תגלו עוד אפליקציות ועוד וויג'טים שהיו חסרים לכם. לכן, עבדו בחריצות, והכינו רשימה של כל האפליקציות שהיו לכם במכשיר על מנת שתוכלו להורידן ולהתקינן כסרט נע, ללא הפתעות מיותרות – במקרה שבו הן יימחקו כתוצאה מתיקון המכשיר בחנות מעבדת תיקונים לגלקסי 5. את רשימת האפליקציות שהורדתם והתקנתם ניתן למצוא ב-Play Store (כאשר נכנסים אליה ממחשב רגיל).



בדיקת המכשיר לאחר התיקון

לרוב, בדיקת המכשיר שלאחר התיקון מסתיימת ללא כל תקלה, כשהמכשיר נמצא אצל הלקוח כלעומת שהביא אותו, עם כל התכנים ואנשי הקשר בפנים. יחד עם זאת, ייתכנו מקרים בהם פרטים נמחקו מן המכשיר בשל התיקון, אך טכנולוגיית העת החדשה מאפשרת למחזר את המידע. ניתן להתקין במהרה אפליקציות שהיו ברשותכם, ולבצע פעולת הזרקה של קובץ ה-CSV שהפקתם עבור אנשי כקשר למכשיר. את הפעולה הזו אפשר לבצע גם על ידי מעבדת תיקונים מקצועית לגלקסי 5, וגם לאחר גמר התיקון.

לשאלות נוספות אודות מעבדת תיקונים לגלקסי 5 וסיכויי אבדן תוכן – ניתן לפנות ל-Mobilecity דרך האתר www.MobileCity.co.il או בטלפון 03-7445522 .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה