יום ראשון, 9 במרץ 2014

תיקון גלקסי 5


האם תיקון גלקסי 5 שונה מתיקון קודמיו?

גלקסי 5 הינו גולת הכותרת של חברת סמסונג על כן יש להציג את השאלה האם עלות תיקון גלקסי 5 שונה מעלות התיקון של קודמיו. אכן הגלקסי 5 הינו אחד מהסמארטפונים הטובים ביותר בשוק ולדעת רבים אף הטוב ביותר, אך אם תיקונו בלתי אפשרי או קשה הרי שהדבר יכול להכריע בשאלה אם לקנותו. הגלקסי 5, אשר ייצא רק לאחרונה לשוק המכשירים הסלולריים, מגלם התקדמות טכנולוגית רבה כמו לדוגמא מסך ברזולוציה גבוהה במיוחד או אפשרות למצלמת תלת מימד, אך הוא עדיין מבוסס על קודמיו ולכן אין צפי שתיקונו יהיה שונה בצורה דרסטית מהדגמים הקודמים.



האם ההתקדמות הטכנולוגית בגלקסי 5 משפיעה על תיקונו?

תיקון מכשירי סלולר אינו עניין של מה בכך ולמעשה דורש מומחיות ומקצועיות רבה, בטח ובטח כשמדובר במכשיר מתקדם כמו הגלקסי 5. סלולר כזה דורש אף מומחיות רבה יותר מקודמיו וזאת עקב השיפורים הטכנולוגיים שהוכנסו בו. תיקון גלקסי 5 חייב שיעשה על ידי טכנאי מומחה ולא על ידי חובבן שעושה זאת כלאחר יד. עם זאת, אין הכוונה שתיקון הגלקסי יעלה בהכרח יותר כסף מתיקון הדורות הקודמים של הפלאפון. הגלקסי 5 הוא שיא הטכנולוגיה בתחום הפלאפונים ועל כן הוא דורש כי תיקונו ייעשה על ידי שיא הטכנולוגיה והמקצועיות. אם כבר הגעתם למצב שבו הגלקסי 5 החדש התקלקל לכם - הרי שלא כדאי להתלבט יתר על מדי ויש לתקנו במעבדה מקצועית לכל דבר ועניין.



האם כדאי לבטח את הגלקסי 5?

ביטוח הוא למעשה שאלה האם אתם אוהבי או שונאי סיכון, בכך מתחילה ובכך נגמרת השאלה האם לבטח את הפלאפון. אם אתם אוהבי סיכון הרי שאין טעם בביטוחו ואם אתם שונאי סיכון הרי שבטחו את הפלאפון מההתחלה. עם זאת כאשר מדובר בגלקסי 5 שהינו פלאפון חדש ביותר שיצא רק לאחרונה הרי שיש לתת משקל בשאלת הביטוח גם למחיר הקנייה שלו. לו קניתם את הגלקסי 5 סמוך למועד יציאתו הרי שהשקעתם בכך יחסית כסף רב ועל יתכן בהחלט ששווה לכם לשקול לבטחו. כך הביטוח יגן עליכם מפני הצורך להתחבט בשאלה: האם תיקון גלקסי 5 ישתלם לכם או לא.  וזהו פיתרון מעולה!


התקלקל הגלקסי 5? צרו קשר כעת במספר 03-7445522 או השאירו פרטים באתר - www.MobileCity.co.il .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה