יום ראשון, 16 במרץ 2014

תיקון מסך לגלקסי 5

תיקון מסך לגלקסי 5

זקוקים לשירות עבור מכשיר גלקסי 5? חיפשתם שירות תיקונים מוסמך במחירים מפתיעים לטובה – אנו מציעים תיקון מסך לגלקסי 5 אשר יכלול טיפול בשברים וסדקים, טיפול בפגיעת מים במכשיר והחלפת המסך במידה והדבר נדרש. במאמר שלפניכם נשווה בין מקרים אשר נדרש עבורם תיקון של מסך קיים לבין מקרים בהם נדרשת החלפת מסך. אנו בטוחים כי מאמר זה יסב לכם ידע רב בתחום – ויוכל להכין אתכם מראש לצפוי למכשירכם עקב תקלות מסך שונות אשר עשויות להתרחש.



תיקון מסך קיים
תיקון מסך קיים יבוצע כאשר התקלה הנה מזערית: המסך קיבל מכה קטנה אשר גרמה לנזק נקודתי, או שמסך המכשיר ספג פגיעת מים שלא חיבלה במכשיר בצורה משמעותית. במקרים אלו יבוצע תיקון מסך לגלקסי 5, ולא תזדקקו לתשלום על מסך חדש, אלא רק על תיקון הקיים. על מנת להגדיל את הסיכוי שלכם להימנע מהחלפת מסך – מומלץ מאד להרכיב מגן מסך על המכשיר כבר בצאתכם מהחנות. לא תוכלו לדעת מתי המכשיר ייפול לכם או ייחשף למקורות מים. עם הניוד האנושי שיש היום ברחבי הערים הגדולות לא ניתן לחזות תרחישים מעין אלה. מגן מסך הוכח ככלי המצמצם משמעותית את הפגיעה במסך ממש כשם שחגורת הבטיחות מצמצמת פגיעה בתאונת דרכים בתוך מכונית נוסעת.



החלפת מסך

במקום תיקון מסך לגלקסי 5, ייתכן ואנו ב-Mobilecity נצטרך להחליף את המסך שלכם במידה והמכשיר ספג פגיעה אנושה במסגרתה לא ניתן להציג תמונה על המסך, ניכר כי המסך ספג מכה קשה שהביאה לפיצוץ פנימי של המסך, או שהמסך ספג פגיעת מים קשה. במקרים אלו המסך כולו יוצא מן המכשיר ויותקן מסך חדש עם מנגנון TOUCH חדש. תיקון זה הנו מורכב יותר. גם במקרה זה מגן המסך יכול לצמצם נזקים אך עדיין – ללא סיכוי ממשי שהתהליך לא יסתיים בהחלפת מסך. אנו ממליצים להיזהר בהתניידות שלכם עם המכשיר כאשר אתם יוצאים או נכנסים לרכב כלשהו, או נמצאים במקום לא יציב. כמו כן, מומלץ שלא לקחת אתכם את המכשיר למקור מים מכל סוג שהוא (ובכל מקרה להימנע מלהחזיק אותו מעל מקורות מים עומדים).

התקלקל הגלקסי 5? צרו קשר כעת במספר 03-7445522 או השאירו פרטים באתר - www.MobileCity.co.il .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה